آدم دلش میخواد دستای تو را بگیره بلند شه بره گم و گور شه یک جایی ک شاید حتی اسمش هم مهم نباشه بعد بنشینه یک ساعت زل بزنه به چشمات، به لبات، یعنی آدم ک دست تو رو میگیره، انگار دست زندگی رو گرفته، انگار دست خوشبختی رو گرفته، انگار دست تنها چیز مهم دنیا را گرفته..
+همه چی تو بدترین شرایطم تو دستای تو ارومه:)
مثل تو، مثل گل نیلوفر...
ما را در سایت مثل تو، مثل گل نیلوفر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 23:55