حتا وقتی
ازدستش ناراحتم، وقتی خیلی دلم ازش گرفته، یه حسی ته قلبم میجوشه. قلقل میزنه. دلواپسیم واسش حباب میشه و میترکه. نگرانشم.سرگیجه امونم نمیده. همش میخوام باشه پیشم توی اوج عصبانیت. چون توی ناراحتی از خودشم جایی به جز حس دوستداشتنش پناهی ندارم که بخوام برم..
مثل تو، مثل گل نیلوفر...
ما را در سایت مثل تو، مثل گل نیلوفر دنبال میکنید
برچسب: از براي غم من,از برای غم من,من از غم دوران چه بگویم, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 12:48